Saturday, November 15, 2008

aku kena tagged for 1st time..


hohohooh..aku kena tagged..aku ingatkan aku takkan kena tagged..rupanya ada orang nak tagged aku..dah la tagged yang berkaitan jiwang-jiwang..alasannya sebab dalam blog aku tak penah da post jiwang..hahaha...hilang macho aku kejap..

untuk Cik TASHABELLA, aku tunaikan tagged anda..hehehe..

PERIHAL 7 jawapan anda mestilah JUJUR,AMANAH,IKHLAS,SOPAN-SANTUN DAN BERPEGANG PADA PRINSIP…

1. 7 ciri wanita/lelaki idaman anda.

* Ada asas agama yang kukuh, sbb aku ni biasa je
* Think for da future
* Independent, tak terlalu bergantung.
* Memahami aku.
* Berkeyakinan tinggi
* Tidak mudah gelabah bila tertekan
* Yang tak halang aku pergi camping (aku kaki camping..hohoho)


2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.
Perghhh..soalan ini killer question, hilang macho aku. haahaha

* My Mom, Hanisah Bt Ali ( I miss u mom)
* Maya Karin (tapi dah jadi bini orang)
* Nurjuma (dah jadi isteri orang gak la)
* Cikgu Hazniza (cikgu add math aku dulu, pernah cubit aku sebab aku malas)
* My Grandma (ibu tunggal yang betul-betul tabah)
*Farra Deeba (Pengacara Akademi Quran)
*..................................(nama dirahsiakan..hohohohoo)

3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.

*Badan dah tidak stabil
*Susah nak bercakap (aku ni pemalu dengan pompuan :P)
*Tangan aku tak kan diam dok main pen @ kunci
*Bla bercakap aku tak tenung mata- gabra..hahahaha
*Berjalan macho, nak cover gelabah..hahaha
*Makan buat macam biasa, tapi kna control gak, takut ayam terbang..hohoho
*Mata tengok keliling kot-kot kantoi dating dengan member-member..hahaha

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.

* Puncak Gunung..aku kan kaki camping..hahahaha
* Lepak tepi pantai..
* Australia coast..:P
* KLCC..istimewa ke??hahaha
* Dewan Kuliah (hahaha..dah macam ajak stdy je..hahaha)
* Kat umah aku kot, jumpa parent aku..hohoho
* Xtau dah..masjid leh x?..kawin terus..hahahaha

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.

* Make up (pompuan kan suka makeup..hahaha)
* Wallet
* Baju yang da muka aku and dia..hahaha
* Teddy Bear
* My Diary (sejak bila aku ada diary)
* Tudung :P
* Pen

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.

* Cintamu
* You are my everything
* Lemak Manis (lagu rakyat tu)
* Perhaps, perhaps, perhaps
* lagu lain2 ak tak nak nyanyi, kang hujan plak susah..hohooho
*
*

7. 7 rakan yang anda tag dan mahu mereka buat PERIHAL 7 ini.

* budak putih
* yusra @ aya
* sam @ zulfadly
* nadirah @ nad
* akma @ mcma
* azwaa
* afiti


kepada yang kena tagged..selamat menjalankan tugas..jalan salahkan aku sebab anda ditagged..kerana aku pon kena gak...hohohoho


4 comments:

»Mrs Bintang« said...

Huuh~~! xsangka disebalik kemachoonnya ada gak kejiwangan hihihi..Ooo pemalukee?? ingatkan gul jeee ada sifat pemalu ni lalaalala..apapun thank erkk coz sahut cabaran tasha camtulah lelaki baru gentalman hahahaa..thank! thank! thank!..

kayjogja said...

lalala....pemalu dr kecik lg..hehhee:P..

ju'aa said...

pekebenda nih??
haihh~xphm ak..hahhaa.

Nurul Akma Bahari said...

aja aku cra nk tagging, haha