Monday, November 17, 2008

NeW pRoGrEsS..



Hari ini aku nak buat pembaharuan sikit terhadap tujuan pelawat melawat blog ini. Kalau sebelum ini mungkin hanya untuk baca atau hendak lihat tuan empunya blog ini kemaskini blog atau tidak. Namun hari ini aku akan mempelbagaikan lagi tujuan anda ke blog ini. Sebagai penggemar software-software terbaru tidak salah kiranya aku berkongsi dengan pengunjung blog ini. Kerana aku tahu ada dikalangan pengunjung yang minat terhadap software-software ini. Jadi langkah permulaan aku dalam perkongsian software ini, aku telah buat satu blog khas untuk request/permintaan apa-apa software yang pengunjung hendak. Jangan lupa tinggalkan email setelah di sertakan permintaan, ini bagi memudahkan anda dihubungi apabila aku sudah muatnaik/upload software tersebut. Software-software ini telah di uji dan telah terbukti semua keygen atau key generator dan crack yang diberi dapat digunakan. Doakan agar dapat Allah memberi ruang dan waktu agar dapat aku siapkan blog untuk movie pula =).

Aku menggunakan sistem download Ziddu yang mana lebih senang dan praktikal untuk digunakan. Sistem ini tidak mengehadkan pengguna untuk mendownload sebanyak mana bahan dalam satu-satu masa berbanding RapidShare, MegaUpload, File Factory atau EasyUpload.

Link untuk ke blog software aku. Jangan segan silu untuk request, tinggalkan sahaja request anda di ruang comment utk post paling terbaru kerana blog ini dalam proses penambahbaikan.

No comments: